late night pray.

larut malam..
teringat....

masa lalu,
harap kamu  bahagia bukan seperti semalam,
ade hikmah kan?:)

yang satu,
kalau saya cakap saya serius,
sebetulnya saya serius,
percayalah:)

Bismillah,
semoga yang ini yang terakhir.
Allah ada jawapan untuk setiap doa.:)

p/s: pengalaman sebetulnya mematangkan.

cekodok.

sunyinya hidup bila semua orang pun tadop kat rumah.
tetiba teringin makan cekodok ngn keropok lekor ngan goreng pisang ngan cempedak goreng ngan err banyak sangat ke?
tapi paling teringin kat kuih hitam lengum bulat bulat tuh.
bukak fridge yang ade cekelat je.
mustahil ade cekodok bergolek dalam tu T-T
cekelat pun cekelat lahh.huwaaaaaa


umi cakap aku cam pompan mngandung je.mengidam tu nih.kahkah
merepek, tepuk perut gendut
minum air banyak banyak dengan harapan imaginasi cekodok hilang
pergh, sungguh menyeksakan.


kenape mesti cekodok?
takde yang lebih cun ke aku nak minat? T-T