Monday, April 9, 2012

cekodok.

sunyinya hidup bila semua orang pun tadop kat rumah.
tetiba teringin makan cekodok ngn keropok lekor ngan goreng pisang ngan cempedak goreng ngan err banyak sangat ke?
tapi paling teringin kat kuih hitam lengum bulat bulat tuh.
bukak fridge yang ade cekelat je.
mustahil ade cekodok bergolek dalam tu T-T
cekelat pun cekelat lahh.huwaaaaaa


umi cakap aku cam pompan mngandung je.mengidam tu nih.kahkah
merepek, tepuk perut gendut
minum air banyak banyak dengan harapan imaginasi cekodok hilang
pergh, sungguh menyeksakan.


kenape mesti cekodok?
takde yang lebih cun ke aku nak minat? T-T

2 comments:

Qaseh Puteri said...

sekodok sgt sedap..lg2 sekodok pisang goreng sepung..nyummyyyyy...yeaahhhh..

zUlaikha rAzak said...

ngahaha.taw pun.. cekodok tetap ratu hatikuuuu;p