Sunday, November 9, 2014

takde tajuk sebab saje bebel

Hai

pelik kan berkurun tak bukak belog
naseb aku ingat lagi email and password.hahahha. orang short term memory memang  bile dpt ingat password pun dia dah suke nak mati wakakakka


tetibe pagi ni masa buat kerja, aku duk teringat belog. biase lettewww. syaiton nirrojim. shuhhh shuhh. i tengah rushing nak siapkan keje.g lah kacau makhluk laen.wuwuwuw. hehe :p


sempattt. aku revert pos mcm budak2 jadik draft.padan muke. waa malunye diri sendiri  jiwang lah ape lah.paanggg kang.hahaha.

btw, from statistic reader, detected pos yg plg byk org hit which is kalau nak kurus bace ni.wakaka.xsgke aku.pos tu aku buat mase zaman hingusan sgt ni.point bg pun xstrong.maaf lah 800++ org lebih yg dah bace tp rase wasted time je wuwuw.

inshaAllah ade mase aku akn ubah semua balik belog ni jd informative n kedewasaan.hakak dah doplohlime nakkk. dewasa lah sikit skrg.KONON.hiks.nak ubah yg header tu.pehal nak bajet sgt duduk camtu.malu3. nk buang byk pos kanak2 riang.euwww.byk noo pengharapan.

JAPGI TAHUN 2020 PULAK KAN BARU HUPDATE?KAU MMG CENGGITU EH?
bye.

No comments: