Friday, May 5, 2017

LIGHT SENSATION 2016 ^_^ (very late post ;p)

Salam readers,
Korang penah dengar tak pasal LIGHT SENSATION ? alaa yang viral roses LED liplap di waktu malam penuh setaman tu? sebelum ni LIGHT SENSATION ni kalau tak silap iols salu buat kat korea.. but now dia dah start masuk kat malaysia... aku bukan boleh benda2 viral view cantek sket ni.. ape lagi..zassss. kau hado?;p




post ni ekceli dah dari tahun lepas dalam draft aku k? so gigih jugak pada bulan may tahun 2017 nak post jugak haha! sebab apa? sebab gambar2 kat light sensation MAEPS 2016  tu memorable and antekkk ;p of course bukan aku yang antekk.VIEW K? romantik gitchew.


nak dapat view ni kau kena gigih sikit, sebab dia kena memanjat ke atas jugak... hehe..mahu 10, 000 langkah jugak rasa hehe. naseb baik pengangkutan dari parking ke tapak event ada bas comel hangkut. kalau dok mahu banjir tiak demi gamba2 omey wuwu ;p





untuk event kali ni, aku pergi dengan leiza. thanks tiek sanggup drive malam2 bawak aku^^



since 2002 ;p

nak bergambar sangat kan? haha amek amek..

budak kurang vit A, acah rabun malam ;p


adik leiza. omey je. fefeeling tua lak bila keluar dengan budak sekolah ni hikhik

jumpe pulok dengan student si zul. sempat lah di interview dengan keluarge beliau.
susah jadi cekgu ni wakakak


tiket dia rm20 jugak ok



sebelom kawen hepi lah ko berjalan ek


ok tu je, adios! ;p

No comments: