Wednesday, June 9, 2010

~d most precious MAN in my life!~



sy syg die...
dia sgt baek..caring,understanding,responsible..
sweet..like no other men can b compared with him,owhhhh~~~
pe je lagi?pndiam,tp sy taw,,,dy syg sy jugak!
kepade dat person,sy ade pesanan:


kepade encik abd razak b hashim,(a.k.a ayah daku yg tchenta bangat3)..
kalo 1hb ari tu ari jadi umi aku..tepat jam 12 td..ari jadi ayah tercinta pulak..:)

........EPI BUFDEII.......!!!!
~SMOGE PANJANG UMO,
~DMURAHKAN REZEKI
~THNX COZ JADI AYAH YG TBAEK NTOK KAMI BERLIMA!
AYAH TBAEK~~!!!SARANGHAEYO AYAH!!!^_^




>tibe teringat sesuatu,aku xlah rapat n manje sangat ngn ayah,tp aku taw,ayah mmg syg kat aku pun..kate2 keramat ayah yang mmg hari2 denga bile kat umah

"mana anak kesayangan ayah, angah?,mai kuaq bilik picit2 ayah"...

haha..aku mmg salu memicit ayah pun,kalau mase dulu lagi lar,hampir setiap malam kowt,juz sekarang je..pemalas sket,sek berkepit ngn cik gemox je(psst,gemox nme laptop ak;p).
Ingat lagi..ayah jenis x banyak cakap,tapi kalo dy dah marah sgt,aku yg bhati tough ny pun stat lar berayaq mata.tros lari msuk bilik(bajet manje,gedix!)

.pastu..scene yg plg ditunggu2:

'angah2,mai,kuaq bilik sini mai,ayah dah belikan hang benda makan'

hah!camnie lar,..ayah mesti mmujuk ngn mmbelikan makanan yg banyak2..sedap2..esp,LAKSA!owh,...attack kelemahan owg nye??dush3..hehe..
tyme balek dari ganu pun..klo bukak freezer,gosh!rase nak mnages tyme2 2 jugak,
sume fav foods,drinks,dah tsedia..huk3..*emo2 tbe2*haha
~so..itu lah ayah aku..xtunjuk kan ksih syg melalui sentuhan mahupun belaian..tp,setiap perbuatan dia,kami taw je..dia mmg sayang abes kat kami gemok ber lima ni!haha

~wonder...adekah aku boleh dapat lelaki sebaek ayah?yg btggungjawab n tsenyum penuh kegembiraan bile tgk kitorang makan ngn lahap nye pe yg dia beli?yang setiap kali aku nak naek bas,dia yang naek dulu..check,ok x semua nyer dalam bas,banyak lagi..wargghhh..bley x nak jelex ngn umi sendiri pasal dapat rezeki terbesar bersuami kan suami cam 2?ngaaaaaaa~

4 comments:

Sachi Asukai said...

windu ngan ko sgt!!!!!

zUlaikha rAzak said...

owh,angah!!!!!windue ngn ko jugak!!!
t jumpe ok?;)

.:sao:. said...

ohh selamat hari lahir cik razak!!

zUlaikha rAzak said...

hhaha..dah lepas la sah..