Sunday, May 29, 2011

ini bukan post showoff.



aku pelik.
kenapa harus universiti aku antara yang paling lambat habes exam
tapi mengelabah gile awal keluar result?
nervous.adrenaline.tachycardia semua keluar beb.
eleee..keluar result je pun.takyah nak gebang sangat ok ika.-_-"

soooo..orang tanye...camne..
kahkahkah.malas sebenarnye nak layan soalan camtu
takde soalan lain yang lagi mencabar ek?next question please..=.=



ok lah, eh, tak baek menipu diri..
sebenarnya nak cakap,alhamdulillah..*muka tersipu mintak tempeleng*.hekhek
umi ayah, atok,kawan2 baek, ayam itik yang comel time nak pergi kelas.
tengok lah..dengarlah..kejayaan ini untuk anda semuaaaa..="")
haha..gebang lagi.eh, serious nieh..kenapa aku rasa cam speechless asek tulis pun berhenti2.
adakah kepaleotak dan tangan semakin berlemak lantas sukar bergerak?T^T



alhamdulillah, sebab Allah selalu dengar doa aku even aku bukan hamba yang baek juga pemalas.empat kali.empat kali DIA makbulkan doa aku.thanx ya Allah, biarlah kejayaan yang tak seberapa ini satu hari nanti mampu jadi satu medium untuk aku mencari redhaMU.





break up time nak exam.haha..lawak je..siot aku down gila2.bila down start lah.sharp lepas isya nak tidur nak tidur jugak, nak belajar tak masuk jugak nanti, lepas tue pandai pulak, suruh roommate kejut pukul 3.ye..aku janji, nanti bangun dah tak down dah.mesti bangun dahtu belajar punye.pengakhiran mesti tak bangun sepanjang malam dahtu menyesal berguling2 esoknya.loser gila!..=") kawan aku sampai pesan, weh ika kau pergi mandi bunga lah, setiap kali nak exam je.adelah nak break up lah, nak bergadoh dengan laki lah.waaaa..syahdu je dengar time tue.adekah kat dahi aku ada bertempek hai pakwe, exam dah dekat nie, sila datang,goda lantas tinggalkan saya.kehancuran masa depan saya terletak di tangan anda.:").



eh encik2 ex takyah nak emo lebih2 ok.korang baek2 je.SERIOUS.*cover2*hekhek!..ok sambung,emm..time exam , salunya ramai je kan orang rasa down, stress, n semua yang tak best.serious tue semua normal, time tue lah kita sebenarnya nak tengok, setakat mana kita boleh handle diri kita, sebab time tue confirm dah takda sape boleh tolong kau.ok, Allah boleh.aku cakap manusia, jangan melawan!kau nak stress, down, heartbroken boleh weh, tapi pandai lah seimbangkan dengan usaha.makin takut, kena lah makin kuat usaha.kau hempuk kepala kat dinding or mengadu or berkeluh kesah kat facebook or belog pun, tak guna.sebab kunci kat diri sendiri.pernah dengar tak lagu fikirkan boleh?Engkaulah apa kau fikirkan Terkandung dalam pemikiran Kau fikir boleh melakukan Fikirkan boleh!



macam aku, satu terapi yang aku try masa tension sekarang is, pandang kat langit.ada someone pernah advice aku taw.dia cakap.*jika kau rasa kau tak punya sesiapa untuk berbicara, dirimu dihimpit semua masalah yang menyesakkan jiwa, pandanglah kelangit.kerana dilangit kau akan temui ketenangan*..so kau jangan heran lah.kalau kau tengok aku yang macam nie makin teleng kepala aku tengok langit, maksudnya makin berat masalah yang aku pikir.=').tapi try lah.langit kan biru.biru=tenang.tenang= no stress!^^,

                                 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ok, sem empat dah lepas, panjang aku bebel.thanx bangat untuk semua lecturer yang mengajar.kita aim sem 5 pulak ok?untuk kawan2 medic yang tengah exam tue.good luck peeps,,,do it well, success is not a destination but it is a journey, so tak semesti kalau sekali kat bawah tak mampu nak bergolek ke atas.semua orang boleh.buat semua dari hati.insyaAllah korang boleh.:)


p/s:aku suka amalkan solat hajat, dhuha n yassin time exam.aku rasa itu yang banyak tolong taw.try it guys, its work!..:)..eh,lupa nak cakap.congrats kat scorer2 sem lepas.yang kurang score pun.alaa..pointer je pun.rezeki ada kat mane2.pointer and grade bukan penentu!

12 comments:

Sembang Kemas said...

oh btul la aritu ko sedih sebab break ea?

haha.


haha.

chill la wey,maybe ada yg lagi penting.

nasty girl said...

u did great syg..doakan saye plak taw?

Sarah Khan said...

congrats beb! am proud of u ;)
lakukan sesuatu yg kau suka seikhlas hati.

zUlaikha rAzak said...

SK: hhaha..chill je skrg..dulu je..:)

zUlaikha rAzak said...

syg momon:heeee..thanx syg..u can do it too!chaiyokkkk;D

zUlaikha rAzak said...

TIEK:haha..xd ape lah...thanxxx!!!!u too..smoge kite dtrime n dpt keje..:)

Just.A.Blogger said...

encik2 ex...?

amboi~~ rmai nye ex dia....

ika,2 papers more..wish me luck ya!!

Unknown said...

blogwalking

zUlaikha rAzak said...

shimon:haha!mane ade..bil ex merujuk kepada no selepas word encik..so?:P

hiyahhh..chaiyok shimonu can do it!;D

zUlaikha rAzak said...

POSH:thanx!ill visit u then.:):)

ASRUL ANWAR said...

suka nasihat ini.
"amalkan solat hajat, dhuha n yassin time exam.aku rasa itu yang banyak tolong taw.try it guys, its work!..:)"

zUlaikha rAzak said...

ouch..thanx senior.:)